من و مرد در آینه

مرد تنها ، فقط با تصور یه تصویر توی آیینه ذهنش داره زندگی میکنه. محیط کاملا قهوه ای. مخاطب مرد توی آینه که هیچ وقت حرف نمیزنه. زندگی مرد توی آینه به یه لامپ توالت بستگی داره. خاموش بشه میمیره ....

من و مرد در آینه

مرد تنها ، فقط با تصور یه تصویر توی آیینه ذهنش داره زندگی میکنه. محیط کاملا قهوه ای. مخاطب مرد توی آینه که هیچ وقت حرف نمیزنه. زندگی مرد توی آینه به یه لامپ توالت بستگی داره. خاموش بشه میمیره ....

نیاز !!! ؟؟؟

به به ، سلام ........
اینجا چیکار میکنی ؟ قرار بود فقط توی آینه باشی. نمی دونستم توی مانیتور هم میای. چرا وقتی خاموش میکنم میای! از کارات سر در نمیارم. !!! بیا بریم خونه ، دیگه دیر شده. سایت کامپیوتر دانشگاه تا 7 بیشتر باز نیست.
برم خونه که چی ؟ برم اونجا چیکار کنم ؟ اصلا اگه نرم چی میشه ؟ هیچ کس نمیفهمه ، برای کسی هم اهمیتی نداره. برای چی باید غذا بخورم ، مریض نشم ، نمیرم ؟ چه اهمیتی داره ؟ اصلا برای چی زنده ام. تو که توی آینه ای نمیبینی اینجا همه چی برعکسه. میگن افسرده شدی، گریه میکنی ، برای چی ؟ برای کی ؟!! برای خودم . خیلی وقته دلم میخواد یه چیزی رو دوست داشته باشم، چی ؟ حتی جرات کردم که بخوام کسی رو دوست داشته باشم ....... وااااااای گناه بزرگ ........
اینجا همه چی برعکسه ، برای دوست داشتن هم باید اجازه گرفت . چقدر آدما خسیس شدن ، حتی اجازه نمیدن کسی اونا رو دوست داشته باشه. باورت میشه ؟ واقعا از چند نفر "اجازه گرفتم " که دوستشون داشته باشم ولی اجازه ندادن...... توی آینه هم این جوریه ؟ اینجا همه کاری بده ، دستشویی رفتن بده ، خندیدن بده، گریه کردن بده، حرف زدن بده ، حتی دوست داشتن هم بده ، چند وقت دیگه میگن با خودت توی آینه حرف زدن هم بده !!! یه کار خوب هست که کلی هم ستایش میشه اون هم مردنه. آدم میمیره چقدر دوست داشتنی میشه .....

رفتم یه آگهی بدم توی روزنامه بهم خندیدن چاپش نکردن . مگه نیاز آدم خنده داره ؟

آگهی :
فوری فوری .
به چند نفر انسان واقعی برای رفع نیازهایی از قبیل : دوست داشتن ، حرف زدن ، جواب دادن ، منتظر بودن برای برگشتن به خانه ، درد دل کردن ، فهمیدن ، خندیدن ، گریه کردن ، با هم راه رفتن ، با هم غذا خوردن و ... نیاز مندم. هیچ گونه شرط سنی و جنسی هم وجو ندارد. به تعداد مراجعه کنندگان هم کار هست.

شاید برای بقیه خنده دار باشه ولی تو که میدونی چقدر به این چیزا نیاز دارم ....


---------
بعد از مدت ها چیزی باعث شد کلی بخندم ... آره من خندیدم .... پیشرفت بزرگیه !
وبلاگ http://dehnoo.blogsky.com رو ببینین خودتون میفهمین چرا .....