من و مرد در آینه

مرد تنها ، فقط با تصور یه تصویر توی آیینه ذهنش داره زندگی میکنه. محیط کاملا قهوه ای. مخاطب مرد توی آینه که هیچ وقت حرف نمیزنه. زندگی مرد توی آینه به یه لامپ توالت بستگی داره. خاموش بشه میمیره ....

من و مرد در آینه

مرد تنها ، فقط با تصور یه تصویر توی آیینه ذهنش داره زندگی میکنه. محیط کاملا قهوه ای. مخاطب مرد توی آینه که هیچ وقت حرف نمیزنه. زندگی مرد توی آینه به یه لامپ توالت بستگی داره. خاموش بشه میمیره ....

حس و د

روشن، خاموش ... روشن ... خاموش ... تغییر سینوسی شدت نور توی ماشین وقتی داره از زیر چراغ های فضول اتوبان میگذره همیشه برام جذابیت خاصی داشته. بچه که بودم روی صندلی عقب ماشین دراز میکشیدم و سمت راست صورتم رو میذاشتم روی صندلی ... نور زرد رنگی که زیاد و کم میشد برام هیجان انگیز ترین بود ... همیشه موقع رانندگی آیینه عقب رو جوری تنظیم میکنم که چشم خودم توش معلوم باشه ... چرا اخم کردی؟ ... همیشه با بانو چشمت خندون بود  ... داری میری خوش بگذره ... 


- حالا چرا سرخ شدی باز ؟ 

= چون صد بار بهت گفتم دوست ندارم این مدل لباس رو بپوشی 

- من هم هر دفعه بهت گفتم من ازین مدل خیلی خوشم میاد عزیزم

= دوست داری من هم یه چیزی بپوشم همه دخترا نگاهم کنن ؟

- خیالم راحته ... تو وقتی با منی انقدر حواست پیش من هست که نمیفهمی همچین اتفاقی می افته [خنده] 

= اونا احتمالا محو تو و مد لباسی که ست کردی میشن !!

- پدر من همیشه به مادرم میگفت "وقتی با من هستی دوست دارم انقدر زیبا باشی که همه به من حسودی کنن و بهم فحش بدن" ... هر وقت سرخ میشی و اخم میکنی و به تیپ و لباس من گیر میدی احساس رضایت میکنم ... چون میفهمم انقدر به نظرت زیبا شدم که دلت نمیخواد جز خودت کسی این زیبایی رو ببینه و حتی اگه فقط به نظر تو انقدر زیبا شده باشم برام کافیه ... خیالم راحت میشه که هنوز دیوانه وار دوستم داری و برای این احساست همه کار میکنی ... حتی عصبی و بی منطق میشی [ لبخند فیلسوفانه]

= پیشنهاد نمیکنم زیاد این حس من رو تحریک کنی چون ممکنه غریزه وحشی دفاع از قلمرو من رو بیدار کنه ... 

- خشن میشی جذاب تری [خنده] 

-------------------------------------------

پ.ن: نمیدونم کجا دیدم یا خوندم یا شنیدم !!! خدا وقتی حوا رو ساخت نشست یه ساعت گریه کرد !! گفتن چرا گریه میکنی؟ گفت یه چیزی ساختم فقط خودم میفهمم تو سرش چیه! بیچاره آدم ... بچه ام چی قراره بکشه !!! :))