من و مرد در آینه

مرد تنها ، فقط با تصور یه تصویر توی آیینه ذهنش داره زندگی میکنه. محیط کاملا قهوه ای. مخاطب مرد توی آینه که هیچ وقت حرف نمیزنه. زندگی مرد توی آینه به یه لامپ توالت بستگی داره. خاموش بشه میمیره ....

من و مرد در آینه

مرد تنها ، فقط با تصور یه تصویر توی آیینه ذهنش داره زندگی میکنه. محیط کاملا قهوه ای. مخاطب مرد توی آینه که هیچ وقت حرف نمیزنه. زندگی مرد توی آینه به یه لامپ توالت بستگی داره. خاموش بشه میمیره ....

گذشته

ببین به چه روزی افتادیم به خدا! نیگا کن چه عرقی داری میریزی ... خوب بشور ! ... نمیدونم این ویترین بالای ظرف شویی با این شیشه های برنزیش ابتکار کدوم مغزی بوده ولی کار هرکی بوده به فکر من و مرد توی آیینه بوده! دلش نمیخواسته موقع ظرف شستن تنها باشیم ! آقا حواست به کارت باشه ... آب رو همین جوری باز گذاشتی ... خدا آبت رو بند میاره ها!!! ... حالا ببین کی گفتم !


از وقتی بین تخمه خوردن این فیلم "گذشته" رو با بانو جان نشستیم نگاه کردیم بنده شخصاً کمتر قدیس و پیغمبری مونده که بهش قسم نخورده باشم که بانو ... به بابا نوئل قسم من نمیخوام بذارم برم!! نمیخوام ولت کنم! 

میگه - این آقاهه هم توی فیلم ایرانی بود! از اولش هم نمیخواست پاشه برگرده ایران ... دپرس شد رفت! اومدیم تو هم دپرس شدی رفتی ... چیکار کنیم؟! 

= این فیلمه! این بنده خدا هم مشکل داشته، نمیدونسته میخواد بمونه یا بره، توی دوراهی گیر کرده، خر مغزشو گاز گرفته زنش رو ول کرده رفته! توی مملکت شما خل پیدا نمیشه؟ 

- از کجا معلوم؟ شاید تو هم دپرس شدی! ... ببینمت!! دپرس شدی؟! [ :( ] اصلا چرا چند وقته نمیگی بریم کمپینگ؟! 

= [ =)) ] من با تو هیچ وقت دپرس نمیشم! خواستم بشم میگم! 

- موبایلت صدا میکنه! 

= ای-میل جدید اومده! 

- ای-میل ؟!!!! اصلا چرا من نباید بدونم کی به تو ای-میل میزنه؟! بازش کن ببینم! 

= [ :))) ] اصغر جون بمیری با این فیلم ساختنت!!!! همین جوری بنیان خانواده به جنبش در میاد دیگه ... 


---------------


- بیداری ؟

= جانم؟

- دلت برای ایران تنگ نشده؟ هر وقت خواستی چند وقت قبلش بگو مرخصی میگیریم با هم میریم، باشه؟ 

= چشم ... ولی من اونجا چیزی ندارم که بخواد دلم تنگ بشه ... 

- چند سال دیگه درباره ی اینجا و این خونه همین حرفو میخوای بزنی؟ 

= [شوک، سکوت مرگ] ... تا وقتی قلبت اینجوری برام میزنه هیچ وقت این جمله رو کسی از من نخواهد شنید! 


---------------


آقا کسی راه حلی برای نفخ سگ سانان نداره؟! این دوشیزه لولو گاهی بد جوری تمام خونه رو با عطر ترکیبات گوگردی اشباع میکنه :)) ... کمک!!!